Dette skjer etter du har søkt

Finn ut hva som skjer etter du har sendt søknaden.

  1. Vi behandler søknaden din.
    De fleste søknadene blir behandlet automatisk. Du vil da få svar innen kort tid.
  2. Vi sender svar på søknaden din til innboksen i Altinn.
    Etter vi har behandlet søknaden, sender vi svar på søknaden i foretakets innboks i Altinn.
  3. Vi behandler noen søknader manuelt.
    Dersom søknaden din tas ut til manuell behandling, vil det ta noe lengre tid før du får vedtaket. De foretak som får søknaden sin behandlet manuelt vil få varsel om dette i Altinn.
  4. Vi utbetaler tilskuddet til konto.
    Dersom søknaden blir godkjent, betaler vi ut tilskuddet til konto innen få virkedager. Pengene kommer inn på kontonummeret du oppga i søknaden.
  5. Vi publiserer informasjon om tilskuddstildeling.

Klage

Hva kan du klage på?

Klage er riktig fremgangsmåte hvis du mener vi har beregnet selve tilskuddet feil ut fra opplysningene du har sendt inn, hvis du ellers mener vi har basert oss på andre fakta som er feil, eller hvis du mener vi har begått saksbehandlingsfeil.

Slik klager du på et vedtak